Колега намерих го в специализиран магазин абсолютно същото. Струваше нещо като 3-4 лева.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Акумулатора ми пада само при минусови температури
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщениеМерси колега.
Иначе радиото си работи и без ключ и бушона е в подлакътника
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщениеКато си познавам колата хич и не се учудвам
Къде да го търся това преправяне, на буксите на самото табло с бушоните или ?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНещо е преправяно. Нормално не би трябвало да работи без този бушон.166, 2.4 JTD'00
Comment
-
Колега какво имаш предвид като казваш че само дисплея гасне ?
Дръпнах този другия бушон, F18 трябва да се води, 5А и спря ICS-а ама и след контакт не иска. Като го върнах бушона искаше кода, т.е. тоя F18 му спира тока централно и май не е бушона дето ни трябва.
Като се зачетох в упътването за F4 има следното:
Sound system 4 15A fig. 86
а за ICS-а са дадени:
I.C.S. system 5 10A fig. 86
6 7.5A fig. 86
7 20A fig. 86
18 5A fig. 86
Освен да пробвам да дърпам бушони 5,6 и 7 и да видя какво ще стане ?
Тоя F4 да не е за усилвателя ?
Отделно снощи раколачих един ICS дето имам за части и май намерих релето за което по напред писа колегата Еко (на прикачената снимка). Пада се точно отзад до буксите с бушона на най-горния модул с касетката. Обаче не намирам нищо по маркировката за него в нета пък и като гледам каква ще е смяната му едва ли ще тръгна да го сменям. Или поне не сега. Това до него от дясно не ми изглежда в много добро здраве, макар че не се вижда много добре на снимката.Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000
Comment
-
Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщениеКолега какво имаш предвид като казваш че само дисплея гасне ?
Дръпнах този другия бушон, F18 трябва да се води, 5А и спря ICS-а ама и след контакт не иска. Като го върнах бушона искаше кода, т.е. тоя F18 му спира тока централно и май не е бушона дето ни трябва.
Като се зачетох в упътването за F4 има следното:
Sound system 4 15A fig. 86
а за ICS-а са дадени:
I.C.S. system 5 10A fig. 86
6 7.5A fig. 86
7 20A fig. 86
18 5A fig. 86
Освен да пробвам да дърпам бушони 5,6 и 7 и да видя какво ще стане ?
Тоя F4 да не е за усилвателя ?
Отделно снощи раколачих един ICS дето имам за части и май намерих релето за което по напред писа колегата Еко (на прикачената снимка). Пада се точно отзад до буксите с бушона на най-горния модул с касетката. Обаче не намирам нищо по маркировката за него в нета пък и като гледам каква ще е смяната му едва ли ще тръгна да го сменям. Или поне не сега. Това до него от дясно не ми изглежда в много добро здраве, макар че не се вижда много добре на снимката.166, 2.4 JTD'00
Comment
-
Айде да ползвам и аз темата но колегата.Колата не съм я карал от 25 дни и затова време съм я припалвал 2-3 пъти за по 2-3 мин,днес се качвам и греда лампите светят но не върти,заредих акумулатора сега всичо е наред и пали,та въпрова ми е колко горе долу без да е палена колата трябва да деяни акумулатора,знам че е относително но все пак?Дали да търся утечка или съм за нов акумулатор,само да спомена че никога досега не съм я оставял за такъв дълъг период в гаража.
Comment
-
Общо взето е нормална ситуация за акумулатор, който не е в първа младост. Тъй че не е непременно утечка причината за това. Никога не е излишно да се премери, каква е консумацията на покой. Утечка под 50 mA не е притеснителна.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Значи да не се притеснявам,този акумулатор ще изкара лятото пък другата зима ако се налага ще го сменя.Любо защото в тази област съм лаик,как става самото мерене,с мултицет ще стане ли номера,както и на коя позиция трябва да е копчето?В покой имаш впредвид при загасен двигател нали?Самото мерене на клемите на акумулатора ли става?
Comment
-
Меренето за утечка се прави като се включи милиамперметър последователно на някоя от клемите на акумулатора - едното пипало на уреда на клемата на акумулатора, другото на самия полюс на акумулатора, като при това положение клемата трябва да е демонтирана от полюса.
Най-добре е да се процедира в следната последователност:
1 - Гасиш мотора и изключваш, ако има някакви консуматори, примерно радиото.
2 - Отваряш багажника и изчакваш докато изгасне осветлението му.
3 - Поставяш мултимера в режим мерене на постоянен ток.
4 - Допираш едното пипало на милиамперметъра до минусовия полюс на акумулатора (може и до плюсовия, ако ти е по-удобно). Въпросното допиране до полюса трябва да се направи така, че пипалото да не прекъсва контакта си с полюса докато се демонтира клемата от полюса.
5 - Допираш с другото пипало на уреда до самата клема на кабела (клемата, която все още е на същия полюс, който си допрял с първото пипало)
6 - Демонтираш механично клемата от полюса, като през това време е много важно двете пипала да не губят контакт с това до което се допират.
7 - След откачането на клемата от полюса на дисплея на уреда ще се появи стойността на утечката.
Ако не си напълно наясно какво правиш, по-добре помоли някой да ти помогне. В противен случай има опасност да си повредиш мултимера или да не направиш правилно измерване.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Така, аз мисля че намерих какво е преправяно при мен - отзад на буксите на самия ICS на черната букса А пинове 13 и 26 са сдвоени и свързани с един от пиновете на букса D ама не мога да разбера на кой пин че не са номерирани, качвам снимка на буксата.
Че ще махна тая връзка е ясно, въпроса е за какво е направена - да шунтира ICS-а да работи без бушона или нещо друго ?
Едит: Май намерих номерацията и на тая букса, оградения пин трябва да е 4, т.е. пиновете, които са свързани с описанията им са:
A13, Terminal 30 for ICS electronic control unit
A26, Terminal 30 for ICS electronic control unit
D4, Terminal 30 for audio module
Някой да има идея за какво са тия пинове ?Last edited by Fr0sT; d.m.y г., 11:19.Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000
Comment
Comment